denim shirt + waxed trousers

wtorek, 6 marca 2012 10:25 Autor: LittleLeopardDress
Długo nie publikowałam nic na blogu, no i w końcu postanowiłam wrócić tu na dobre. Raczej rzadko będę pojawiać się na photoblogu, więc oczekujcie notek właśnie tutaj. Nie wiem czy wiecie, ale już od jutra (7 marca) rusza polski sklep internetowy ZARA, yaaay :-)!



 
spodnie, koszula, torba - zara / buty - no name






+ mój ulubiony zapach (aktualnie! mój gust jeżeli chodzi o zapachy zmienia się z prędkością światła),
 Versace Bright Crystal, mm!




xoxo,
Dorota

12 Response to "denim shirt + waxed trousers"

  1. Domi Says:

    a ja wiem o zarze. ;D

  2. secretnight Says:

    jak zwykle pięknie wyglądasz, aj! :)

  3. Dominika Says:

    ładnie wyglądasz, piękna!

  4. Anonimowy Says:

    jejejeje ale super ze to juz na dobre zostaniesz ;) obys znalazla czas na w miare systematyczne dodawanie postow ;d ;d

  5. calima Says:

    Świetna stylizacja, jak najbardziej w moim guście - super !! :>

  6. Johanna/Fashionweek2.0 Says:

    is that watch from asos? i think i have the same:
    http://www.lily.fi/juttu/farkkua

    x from finland

  7. powderlove Says:

    czekamy na więcej :>
    świetne, dłuuuugie włosy!

  8. Anonimowy Says:

    możesz podać zawartość swojej kosmetyczki? :)
    Z góry dziękuję ;) :*

  9. Anonimowy Says:

    skąd zegarek ? ;)))
    świetny !!:*

  10. She's Dressing Up Says:

    Gorgeous outfit! <3

  11. Anonimowy Says:

    właśnie zawartość kosmetyczki :*:*:*:

  12. Anonimowy Says:

    gdzie kupiłaś zegarek? ;>

Prześlij komentarz