hello autumn!

wtorek, 8 listopada 2011 09:04 Autor: LittleLeopardDress
No to wracam ;-) Na jesień zdecydowałam się na tzw. duffle coat.





Moje jesienne typy:
wszystko - ASOS

Nie jestem fanką kożuszków i puchowych kurtek, ale niestety jestem zmarźluchem, więc oprócz budrysówki będę musiała kupić jeszcze coś cieplejszego. Ale mam nadzieję, że Asos mnie nie zawiedzie!

I na koniec pierwsze zdjęcie z już wiosennej kolekcji H&M!



xoxo, Dorota

17 Response to "hello autumn!"

  1. Poison Says:

    cudownie tutaj :** obserwuje :>

  2. Natalia ♥ Says:

    jestes genialna :)

  3. Natalia ♥ Says:

    jestes genialna :)

  4. Anonimowy Says:

    śliczna jesteś i cudowny masz gust !

  5. Anonimowy Says:

    Dorotko, czy to Twój kolor włosów, czy są farbowane? Bo jest po prostu śliczny, marze o takim!
    Ps. Kurtka <3

  6. szahan Says:

    jestes sliczna*.* i bardzo podoba mi sie plaszcz.

  7. rrassp Says:

    oooo, moja ulubiona fotobloggerka na blogspocie!
    ściskam Cię pięknoto i czekam na kolejny wpis :) !

  8. hannnah Says:

    ślicznie wyglądasz :) i widzę nowy kolor włosów:)) jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

  9. thePhantom Says:

    jesteś taka ŚLICZNA!!

  10. Anonimowy Says:

    ile masz lat ? ;)

  11. roślina Says:

    świetny płaszcz, szukam w dokładnie takim kolorze ;)

  12. Anonimowy Says:

    z jakiego sllepu plaszcz?:)

  13. MarcelinaWoźniak Says:

    no witam:>

  14. dayana Says:

    Wyglądasz niesamowicie + ostatni płaszcz GENIALNY :)

  15. Anonimowy Says:

    Śliczny masz ten płaszcz, gdzie kupiłaś?;D

  16. SandM Says:

    Super wyglądasz :))
    Świetny jest ten płaszcz *_*
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

  17. Anonimowy Says:

    masz niesamowite włosy♥! ile czasu je zapuszczałaś ?

Prześlij komentarz